demande de renseignements sur l'éthiopie Les chemins qui mènent à l'adoption sont longs. Echangez vos parcours, vos choix...

demande de renseignements sur l'éthiopie

Messagede angel51170 le Sam 31 Jan 2009 17:01

Bonjour je voudrais savoir si il y a des gens qui ont adopter en éthiopie, car nous nous sommes arrêtés sur l'éthiopie, c'est un pays ki nous plaît beaucoup, mais nous avons pas mal de questions ki restent sans réponses.Donc si il y a des gens qui ont adopter en éthiopie ou même ailleurs je suis reneuses des infos. MERCI D'AVANCE
Voilà maintenant j'ai perdu l'homme ke j'aime plus que tout.Mon combat pour fonder une famille, je vais le livrer toute seule. J'espère ke cela aboutira un jour. Mais surtout n'en faite pas une obsession, car se n'est pas bon.
Fidèle
Fidèle

Messagede sandymarc le Mer 04 Fév 2009 17:07

j'espere de tous coeur que tu trouveras les renseignements que tu recherches
tu as fait la demande il y a longtemps ?
comment ca se passe ?
ils font une enquette je suppose ...
moi , sandra , en quelques dates clés ...
le 27 aout 1973 , mon 1 er cri ( la on peut le dire je crie toujours autant LOL)
le 7 aout 1993, on s'est dit oui avec marc :)
le 10 juillet 1996, talisa notre princesse voit le jour
le 29 mars 1999, tabata et mélinda viennent au monde a 6 mois mais décéde le jour meme :(
le 15 aout 2000, gaetan , mon petit coeur est la et en pleine forme
bébé 5 est prevut pour octobre 2009
ImageImage
Super Fidèle
Super Fidèle

Re: demande de renseignements sur l'éthiopie

Messagede yudanjiao le Mar 13 Juil 2010 10:58

:couette :couette :couette Let me be specific: In the past, I used to get up early as there was a task waiting to be done. As there was no choice, I had to get up as soon as the bell rang. At first it seemed a struggle, it took courage to drag yourself out of the warm quilts. As days went on, it became a daily routine. Jumping out of bed was not as difficult as it used to be. I quickly put on my clothes, singing loudly to enjoy myself.[url=http://www.panjewellery.com/]pandora bracelets and charms[/url] By and by, I loved to rise early in the morning, and to be the first to walk around the beautiful campus.Now in the morning, I do not have to do the job as someone else has taken my place instead. I returned to my old bad habits, struggling in bed, wanting to sleep for one or two minutes. What is worse, I get up a little later and have to send my daughter to her primary school, which makes me in a rush. I don't feel calm and comfortable. My new [url=http://www.tiffanyesale.com/]tiffanys[/url]day begins with the struggle and rush. As the saying goes: A good day begins with a good morning. Now I decide to change the situation as if I have to get up a little earlier.Let me give you one more example. I fell in love with English [url=http://www.thomassabosales.com/thomas-sabo-charm-carriers.html]armband thomas sabo[/url]writing the minute I found this website, and back then I was fascinated by writing in English, thanks to my hard work, my writing skills has improved quite a lot. One of the scholars I admired most , after reading some of my essays, spoke highly of my works and encouraged me to go ahead. "one day, you can piece together all the articles and combine a book, I will be glad to be the first reader". He said jokingly. never shall we underestimate the power of other's encouragement, it took roots in my heart.[url=http://www.tf-mart.com/]tiffany charm bracelet[/url]

Retourner vers Adoption